62 735 64 84 62 735 64 84 info@kuchnia-wloska.com.pl info@kuchnia-wloska.com.pl

FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

 

Czy w sklepie znajdę produkty prosto z Włoch?

Tak, w naszej ofercie znajdziesz wyłącznie oryginalne produkty od sprawdzonych włoskich dostawców. Większość z nich znamy osobiście, dlatego możemy zagwarantować Ci, że w dostępnych w naszym asortymencie produktach wykorzystano składniki najwyższej jakości prosto ze słonecznej Italii.

 

Czy produkty bezglutenowe i wegańskie także są produkowane we Włoszech?

Tak, w naszym asortymencie znajdziesz tylko włoskie produkty. Postanowiliśmy włączyć do naszej oferty także produkty bezglutenowe, wegańskie i bio, ponieważ Włosi są otwarci na testowanie nowości w kuchni, dzięki czemu powstało wiele specjałów doskonałej jakości wpisujących się w te kategorie. Zależało nam, aby także osoby unikające glutenu czy składników odzwierzęcych mogły cieszyć się prawdziwą włoską kuchnią.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Zapłata za zamówienie jest możliwa na trzy sposoby:

  • płatność kartą Mastercard lub Visa
  • płatność w systemie Przelewy24
  • przedpłata przelewem na rachunek bankowy: 

Bank Pekao S.A. nr 68 1240 1327 1111 0000 1897 8056

API Sp. z o.o. 

Bema 31C 

63-400 Ostrów Wlkp.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Za zamówienie możesz zapłacić gotówką na miejscu lub przelewem po złożeniu zamówienia.

 

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia złożone przed 11:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

 

Jak szybko otrzymam moje zamówienie?

Wysyłka powinna dotrzeć do Ciebie kolejnego dnia roboczego po dniu nadania. Możesz śledzić przesyłkę bezpośrednio na stronie przewoźnika.

 

Czy jest możliwy zwrot zakupionych produktów?

Tak, masz na to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Przed odesłaniem produktów prosimy o poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy pocztą, faksem lub mailowo.

 

Jak pakowane są produkty, aby zapobiec uszkodzeniom szklanych opakowań podczas transportu?

W przypadku produktów w szklanych opakowaniach dokładnie zabezpieczamy folią bąbelkową zarówno produkty, jak i wnętrze kartonu. Szklane butelki pakujemy w gruby karton zabezpieczony dodatkowo styropianem lub styropianowe pudełko przeznaczone specjalnie do transportu butelek. Na paczkę naklejamy także odpowiednie oznaczenie informujące delikatnej zawartości.

Więcej o tym, jak pakujemy przesyłki, znajdziesz w zakładce Pakowanie produktów.

 

Czy produkty z chłodni nie zepsują się podczas transportu?

Do produktów z chłodni zawsze dołączamy substancję chłodzącą (tak zwany suchy lód), dzięki czemu transport będzie w pełni bezpieczny także podczas wysokich temperatur. Aby zagwarantować Ci dotarcie przesyłki w nienaruszonym stanie, zakupione produkty pakujemy w styropianowe pudełko o właściwościach termoizolacyjnych.

 

Moja przesyłka została uszkodzona w transporcie - co powinienem robić?

Przede wszystkim istotne jest jak najszybsze sprawdzenie zawartości paczki. Jeśli uszkodzenie jest na zewnątrz paczki, powinieneś od razu zgłosić to kurierowi i możesz odmówić jej przyjęcia. Jeśli uszkodzona jest zawartość przesyłki, zrób zdjęcie i wyślij je do nas - ułatwi nam to proces reklamacyjny u firmy kurierskiej. Zgłoś problem z przesyłką mailowo lub telefonicznie, a my natychmiast dokonamy zwrotu za uszkodzony produkt lub wyślemy nowy, w zależności od Twojej decyzji.

 

Mam problem ze złożeniem zamówienia, co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 62 735 64 84 lub 502 228 980, możesz złożyć zamówienie także w ten sposób.

 

Czy mogę liczyć na pomoc w wyborze produktów?

Oczywiście! Z chęcią pomożemy Ci wybrać specjały, które sprawią, że i Ty się zakochasz się w oryginalnych włoskich smakach. Napisz na info@kuchnia-wloska.com.pl albo zadzwoń pod numer 62 735 64 84 lub 502 228 980.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie!